El repàs informatiu del districte el comencem avui amb un tema de mobilitat. Els veïns de Sant Antoni volen recuperar els aparcaments perduts amb un carril bici polèmic que també ha provocat altres queixes.
Un nou carril bici que cobreix cinc illes de l'Eixample. És el tram bidireccional que va des del carrer de Calàbria fins al carrer del Parlament i la Gran Via. Els ciclistes, però, ja han reclamat que sigui més segur perquè no està segregat del carril de circulació de cotxes. Aquí no acaben les protestes. Els veïns no volen perdre aparcaments.
Des de l'AV, el que els demanem és que hi posin el que es van comprometre, que és un carril d'aparcament, i així el carril bicicleta serà segur, els ciclistes no correran perill i els veïns recuperarem els aparcaments.
Els veïns han comptat que en total han perdut 50 places, el 90% de les quals de zona verda. Per això, volen que els compensin els aparcaments com han fet al carrer del Parlament.
Porta molt inconvenients als usuaris i sobretot als del barri, no? Que encara que fos zona verda o zona blava, doncs tenir un lloc on deixar el cotxe.
Cada vez más problemas y cada vez pagamos más de impuesto de circulación y de todo, y la verdad es que la gente está bastante quemada.
Des de l'Associació de Veïns recorden que el problema són les ambulàncies que van al CAP de Manso.
Ells el que volien era posar un carril d'aparcament, però no van valorar prou bé que deixaven el carrer de Calàbria, que és pas d'emergències amb un sol carril i això no és viable.
El carril es va posar en servei dijous . El que hauran d’esperar són les noves places d'aparcament. L’única excepció en són les reservades per a discapacitats.