TV Eixample · 93 265 00 34

                        

El Fort Pienc

dimarts, 9 de març de 2021
L’Institut Angeleta Ferrer començarà el curs en barracons

Els veïns reclamen la construcció d’aquest centre escolar des de fa 25 anys.     La pandèmia ha forçat un últim endarreriment en la construcció de l’Institut Angeleta Ferrer, que iniciarà les classes en mòduls al recinte de l’Escola Industrial, fora del barri, i no podrà estrenar les noves instal•lacions fins al gener del 2022.

Escoles Notícia El Fort Pienc
dimarts, 2 de març de 2021
IMATGES - Jornada portes obertes Habitatges Ali Bei

Demà i dissabte es podran visitar els nous habitatges públics amb serveis per a persones grans situats al carrer d’Alí Bei 100-102, construïts per l’Institut Municipal de l’Habitatge i la Rehabilitació (IMHAB).

Gent Gran Notícia El Fort Pienc
dimarts, 9 de febrer de 2021
Proposta per allargar el recorregut del Bus 54

Els veïns del Fort Pienc fa temps que demanen millorar les connexions del barri amb servei públic, especialment en els centres de salut. Molts usuaris ja van preferir ser assignats al CAP de Marina perquè el de Roger de Flor els quedava lluny. Un cop tancat, tenen el mateix problema amb el del passeig de Sant Joan, la distància.

Transports Municipals Notícia El Fort Pienc
dimecres, 20 de gener de 2021
IMATGES - Nous mòduls annex del CAP del Passeig de Sant Joan

Tot just fa deu dies van arribar els mòduls per fer un annex per al CAP Passeig de Sant Joan al carrer d’Ali Bei, en un interior d’illa. L’administració els va prometre que el tindrien per l’octubre. Seran gairebé cinc mesos de retard quan entrin en funcionament, el mes de febrer, d’aquí un parell o tres de setmanes. Els operaris hi estan treballant per adequar-los al servei que han de donar.

Sanitat Notícia El Fort Pienc

Pàgina 1 de 64

BARRIS El Fort Pienc