Les obres de l’AVE al pas per la Sagrada Família continuen causant molèsties i preocupant els veïns. Ara la tuneladora ha arribat a la cruïlla entre els carrers de Mallorca i Padilla. En aquest punt ha parat de perforar perquè els tècnics la puguin revisar.
Aquesta serà la segona revisió completa, tant de les instal•lacions com dels equips, abans d’encarar el tram que ha de passar pel costat del temple de la Sagrada Família.
Els veïns denuncien manca d’informació. A més, la intensitat dels treballs neguiteja residents i comerciants, que no veuen a l’horitzó el final de les obres.
Als comerciants els preocupa molt si es podran recuperar després de la baixada de les vendes que han provocat les obres, i també els angoixa no saber si per la campanya de Nadal hauran acabat els treballs en aquest tram.
En aquesta zona els treballs s’allargaran encara unes dues setmanes, i res no indica que el ritme de les obres baixi d’intensitat.